22 mei 2017

WERKWIJZE

Tijdens uw eerste contact wijzen wij u een vast contactpersoon aan, deze persoon zal alle stappen samen met u doorlopen. U kunt altijd contact opnemen met de aangewezen persoon in het geval van vragen, wij zijn bereikbaar via WhatsApp, e-mail, telefoon en sms.

Door één vast persoon uw inventarisatie te laten doen, vragen te beantwoorden, afspraken te maken en zelf ook de verhuizing te laten doen minimaliseren wij de kans op miscommunicatie.

Wij hanteren twee verschillende manieren van inventariseren:

  1. U kunt ervoor kiezen om een filmpje van uw huis te maken, op deze manier kunnen wij in korte tijd en op afstand een inventarisatie maken van uw huis. Vervolgens kunnen wij een offerte op maat voor u maken.
  2. De tweede optie is dat wij bij u langskomen en samen het hele huis doorlopen om zo een inschatting te maken van alle te verhuizen spullen. Na deze inventarisatie zullen wij u z.s.m. een offerte opsturen.

Indien u voor de eerste optie kiest, zal er op de offerte een korting van 5% worden toegepast.

Wanneer u de offerte hebt geaccepteerd, zal uw contactpersoon samen met u een geschikte datum uitkiezen. In het geval van vragen of onduidelijkheden staan wij altijd klaar om alles op te helderen.

Op de dag van de verhuizing is uw contactpersoon zelf aanwezig als lid van het verhuisteam, wij zullen altijd verhuisdekens, verhuisdozen en gereedschap meenemen voor in het geval dat er nog onverhoopt meer spullen mee moeten of er nog iets gedemonteerd dient te worden. Onze verhuisteams worden complementair ingedeeld, waardoor er altijd sprake is van een ideale samenwerking.